Get a PC at last~~

Sunday, March 20, 2005

halu...hari ni maka telah tamat lah kerja2 pembaikian komputer..hasilnye, aku telah dapat satu PC seniri (thanx to miss laney comel) and dapat byk ilmu dalam baiki komputer n sikit2 pasal computer management and installation etc....byk gak aku tau skang..hehehe....dah brape lame bilik aku bersepah skang dah kemas balik dah...nak harapkan pc abg aku hampessss...bikin aku pening kepala saja...nasib baik dapat gak pc cik lane..hehehe...ermm...tp problem dia netwok card ni ape punye penyakit daaa....aku nyer LAN connection just 10 Mbps, 10 times slower than anyone else....it should be 100 Mbps maa~ tatau la pesal..nnt la carik network card baru... skang tgh2 menginstall sbb aku nak dload installer dr irc pon lembab nak mampos..tensen sungguh aku~ huh


malique (3/20/2005 05:05:00 AM)

{xoxoxoxoxoxo}


Comments: Post a Comment





- my mood -
my mood - www.imood.com